Deklaracja dostępności
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://bip.gpw.katowice.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- W starszych aktualnościach (treści przed datą 14.09.2022) mogą wystąpić niekompletne tagi ALT dla ilustracji.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Maciej Zaremba - mejlowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Łukasz Czopik - Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny,
- Adres: ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice,
- mejl:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
Parking
- Nie mamy parkingu.
- Parking jest płatny.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
-
Do budynku prowadzi wejście od ulicy Wojewódzkiej, przed wejściem są schody. Dla gości przygotowano również podjazd dla wózków, który rozpoczyna się przy zachodniej stronie budynku (od ulicy Podgórnej).
- Do wejścia prowadzą schody.
- Przy schodach znajduje się poręcz.
- Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu %.
-
Szerokość drzwi pozwala na przejazd wózkiem inwalidzkim. Przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.
Dla osób na wózku dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze, na wprost klatki schodowej.
W budynku brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
Parking z miejscami dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy ulicach bocznych, tj. Podgórnej i Lompy. - Drzwi otwierają się automatycznie.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 150 centymetrów.
Przestrzeń za wejściem
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- Punkt obsługi znajduje się bezpośrednio za wejściem
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: Zapewniamy osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się (dalej: osoby uprawnione) prawo do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw. Osoba uprawniona zgłasza chęć skorzystania z usługi tłumacza:- polskiego języka migowego (PJM)
- systemu językowo-migowego (SJM)
- sposobu komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)